Nezanedbávejte vzhled vizuální stránky vaší firmy

I když tiskoviny a formuláře naší obchodní korespondence jsou často využívány pouze pro všední použití, je obchodní korespondence nedílnou součástí naší firemní komunikace. Obchodní korespondenci můžeme přirovnat k tomu, jak máme doma uklizeno. Určitě vás překvapí firma, která vám předá krásný prospekt spolu s ušmudlanou objednávkou, ve které se těžko vyznáte. Součástí grafického manuálu pro vás připravíme následující položky Corporate Identity:

  • logotyp
  • symbol
  • hlavičkový papír
  • nabídkový list
  • objednávkový list
  • e-mailový podpis
  • razítka
  • vizitky
  • prospekty a brožury
  • katalogy produktů

 

  • propagační CD
  • reklamní bannery
  • inzerce v odborných časopisech
  • billboardy a jiné poutače

 

Vizualizace manuálu Corporate Identity